Regulamin DM Only Pistol
Ogólne
1. VIP nie zwalnia cię z przestrzegania regulaminu.
2. Regulamin zawsze może zostać poprawiony.
3. Podanie na administratora piszemy w wydzielonym na to dziale.
4. Aby odwołać się od bana należy zgłosić to w 24h.
Rozgrywka
1. Zabronione jest używanie wszelkich programów ułatwiających rozgrywkę.
2. Zabronione jest wykorzystywanie wszelkich błędów w rozgrywce - w razie zauważenia, niezwłocznie należy powiadomić Administratora.
3. Zakaz celowego wykorzystywania bugów serwera związanych z jego działaniem.
4. Gracz nieruszający się przez 60 sekund jest traktowany jako AFK.
5. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego pingu, umożliwiającego komfortową grę pozostałym. Limitu nie ma, lecz admin ma prawo wyrzucić gracza za niekomfortową grę.
6. Admin nie ma prawa ukarać innego admina. Jeżeli administrator łamie regulamin należy to zgłosić na forum w odpowiednim dziale ''Skargi na administracje''.
7. Zakazane jest wchodzenie do obserwujących specjalnie żeby nie stracić punktów
8. Zakazane jest utrudnianie pracy adminowi.
9. Zakazane jest nadużywanie komend radiowych.
Istnieją pewne wyjątki od tego punktu, ustalane w zgodzie z właścicielem.
Nick
1. Zakaz reklamowania stron innych sieci serwerów niż SimplyCS.pl
2. Zakaz posiadania nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających czyjeś uczucia.
3. Zakaz podrabiania tagów administracyjnych.
4. Zakaz posiadania grupy reklamującej inną sieć serwerów / serwer.
Komunikacja
1. Zakaz obrażania innych graczy/admina.
2. Zakaz spamowania. (upomnienie, blokada na czat do trzech dni).
3. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci.
4. Zakaz reklamowania stron innych sieci / serwerów oraz adresów IP.
5. Zakaz propagowania treści rasistowskich, mogących obrazić czyjeś uczucia
8. Zakaz nadużywania wulgaryzmów - nie karzemy za lekkie, rzadko występujące brzydkie słowa pod warunkiem, że nie obrażają innych graczy.
9. Zakaz celowego zagłuszania gry
10. Zakaz puszczania muzyki oraz innych dźwięków
11. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofon tylko w celu podania "infa" bądź zgłoszenia ważnego faktu adminowi serwera czy zadania pytania.
11 a) Osoby bez mutacji nie mogą nadmiernie korzystać z mikrofonu, jakiekolwiek odwołanie od mute gdy się ma mutacje będzie ignorowane. Administratorzy serwerów są wykluczeni z tego punktu.
12. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać.
13. Zakaz wszelkiego wyszydzania czy też wyśmiewania innych osób.
14. Zakaz podawania infa na innych komunikatorach.
15. Zakaz podawania się za admina i celowego wprowadzania w błąd graczy.
16. Zakaz promowania i reklamowania stron z cheatami (esfra.. itp)
18. Zakaz prowokowania (czyli zakaz pisania m.in: ez, essa, łatwo itp). Jeśli gracz sprowokuje innego gracza/admina w inny chamski sposób również może otrzymać kare.
Administracja
1. Będąc administratorem nie jesteś zwolniony z przestrzegania regulaminu.
2. Administrator nie może faworyzować innych graczy.
3. Admin powinien pomóc jak najbardziej może gdy gracz ma jakiś problem/pytanie.
4. Gdy jakiś gracz jest podejrzany o granie z wspomagaczami administrator powinien odrazu to sprawdzić.
5. Jeśli admin widzi gracza który napewno ma wspomagacze odrazu powinien dać bana permanentnego.
6. Admin musi podać powód kicka/bana/muta/gaga innaczej gdy gracz to zgłosi admin będzie miał ostrzeżenie.
7. Jeśli administrator pomylił się lub przypadkowo dał komuś blokadę natychmiast powinien powiadomić wyższą rangę np Właściciela serwera.
8. Gdy administrator będzie miał skargę na forum na obowiązek wypowiedzieć się w tym temacie. Gdy na administratora będzie skarga, dany administrator ma obowiązek wypowiedzieć się pod skargą.
9. Admin nie może nadużywać komend np. slapowanie
10. Nieprzestrzeganie tych zasad przez Administratora będzie karane.
Taryfikator
Używanie wspomagaczy - Ban permanentny
Wykorzystywanie Bugów mapy - Upomnienie / ban 30 min / 24h / 7 dni
Niewykonywanie celów mapy - Upomnienie / ban 30min / ban 7 dni
Utrudnianie rozgrywki - Upomnienie / kick / ban do 3 dni
Stanie na respie więcej niż 60s - kick / ban do 4h
Niedozwolony ping - Upomnienie / kick / ban 1h
Niedozwolone nicki - Upomnienie / ban do 2h
Podszywanie się pod innego gracza/admina - Upomnienie / Ban permanentny
Obrażanie graczy - Upomnienie / ban 30m / 24h / 7 dni / 30 dni
Obrażanie admina - ban 24h / 7 dni / 30 dni / Ban permanentny
Spamowanie - Upomnienie / Gag 30m / 2h / 6h.
Reklamowanie innej sieci - Upomnienie / Ban permanentny
Obraza sieci - Ban permanentny
Brak kultury - Upomnienie / Mute or Gag do 30 dni
Nadużywanie mikrofonu - Upomnienie / Mute 30m / 24h / 14 dni.
Puszczanie bindów/muzyki - Upomnienie / Mute permanentny
Mikrofon +16 lub po mutacji (przy braku podawania infa) - Upomnienie / Mute 30m / 2h / 24h
Ghosting - Ban permanentny
Reklamowanie stron z wspomagaczami - Upomnienie/ Ban pernamentny
Przesiadywanie na Spect - Kick / ban 1h / 12h
Ucieczka przed banem - 7 dni / Ban permanentny.
Prowokacja - Upomienie/ Gag or Mute 30min/ ban 24h
Utrudnianie pracy Adminowi - Ban 24h/3dni/7dni