Skocz do zawartości

Thommen

Legendarny Założyciel SimplyCS.pl

Ostatnia wygrana Thommen w dniu 29 Maja 2020

Thommen ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

721 Dziki lis tropiciel

O Thommen



  • Ranga
    Właścicielek
  • Urodziny 1999.12.13

O mnie

  • Imię:
    Tomek
  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Ulubiony serwer:
    Forum

Kontakt

  • GG:
    68977898

Ostatnio na profilu byli

2 550 wyświetleń profilu
  1. (Wiadomość wygenerowana automatycznie) Podanie zostało odrzucone! Niestety, nie możemy cię narazie przyjąć! Spróbuj za 2 tygodnie! Jeśli nie zgadzasz się z podjętą decyzją, powiadom administrację! Pozdrawiamy!
  2. Nie ma szans, now4y. Szanujmy się trochę, pozdrawiam.
  3. Regulamin serwera DeathRun+Klasy Ogólne 1. Wchodząc na serwer oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem. 2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. 3. Zakazane jest używanie Tagów rang administracji nie będąc administratorem serwera. 4. Zakazane jest reklamowanie innych sieci serwerów niż SimplyCS.pl. 5.Tego czego nie ma w regulaminie rozsądza Właściciel sieci. 6. Administracja sieci ma prawo zmienić treść regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia graczy. 7. Administracja sieci w każdej chwili może zmienić regulamin serwera. 8. Jest całkowity zakaz sprzedawania kredytów. Rozgrywka 1. Zakazane jest używanie jakichkolwiek wspomagaczy poza udostępnionymi przez serwer. 2. Zakazane jest używanie bugów na mapie (nie dotyczy skracania). 3 .Zabronione jest przedłużanie mapy. 4. Zabronione jest włączanie pułapek jako CT . 5. Nie możesz przeszkadzać innym CT będącym w kolejce przed tobą. 6. Jest nakaz przestrzegania zasad "Free Run" zawartego w punkcie 5. i "Życzeń Free Run" w punkcie 6. 7. Zasady "Free Run" 7.1. TT ma możliwość wybrania “Free” lub “bez Free” 7.2. Podczas, gdy TT wybierze “Free” [za coś] to CT powinien się stosować do instrukcji TT 7.3. Jeśli nie ma trybu na danej mapie którą wybrał TT przy włączaniu “Free” to CT powinien się zapytać za pomocą czatu głosowego lub tekstowego co TT chciałby innego. 7.4. Jeśli TT włączy pułapkę ma zakaz wybrania “Free Run”, ale może wybrać pod warunkiem gdy włączy pułapkę ułatwiając przejście mapy. 8. Zasady "Życzeń Free Run" 8.1. Reguły “Pestek” 8.1.1. TT po wybraniu “Pestki + [deagle, bhop, old itp.], gracze powinni się udać do konkretnego trybu. 8.1.2. CT i TT powinni zebrać broń i ustawić się naprzeciwko siebie w odpowiedniej odległości. 8.1.3. Po ustawieniu się gracze z przeciwnych drużyn po ustawieniu się, powinni się wymieniać pojedynczymi strzałami. 8.1.4. Gracze powinni celować na poziomie głowy. 8.1.5. Osoba strzelająca może kucać, lecz osoba do której się strzela nie może wykonywać tej czynności. 8.1.6. Jeśli gracz ma większą szybkość nadaną przez mapę, ma nakaz używanie chodu. 8.2. Reguły “AWP” 8.2.1. Można używać noża podczas gdy TT nie wspomniał o “bez noży”. 8.2.2. Gdy TT wybierze “AWP+NS” nie można używać celownika. 8.3. Reguły “Noży” 8.3.1. Nie można używać innych broni niż noży. 8.4. TT Może ustalić w życzeniu “po kolei”, wtedy każdy kto przejdzie mapę ma obowiązek wchodzenia do portalu po kolei, tak jak jest w kolejce w HUDzie. 8.5. Nie można pisać głupich życzeń. 8.6. Jeśli ktoś powiedział życzenie zamiast zapisać je w !free <życzenie> to nie musi być to uwzględnione przez innych graczy. 8.7. Jeśli dane życzenie jest niezrozumiałe to TT powinien wytłumaczyć o co chodzi w nim. 9. Zabronione jest wychodzenie z serwera będąc w TT. 10. Zabronione jest podczas dużej kwoty na ruletce celowe wpisywanie RTV. 11. Za straty spowodowane błędem lub pomyłką nie odpowiada administracja. 12. Zabrania się wchodzenia na serwer przy aktywnym banie. 13. Zasady zakupów jednorazowych w sklepie. 13.1. Respawn można zakupić max. 3 razy na rundę. 13.2. Rambo można zakupić max. 2 razy na rundę. 14. Za niezwrócone pożyczki kredytów nie odpowiada administracja. 15. Na serwerze dozwolone jest skracanie mapy. 16. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego pingu, umożliwiającego komfortową grę pozostałym. Limitu nie ma, lecz admin ma prawo wyrzucić gracza za niekomfortową grę. 17. Rzucanie Smoke i Flashy utrudniając rozgrywkę jest zabronione. 18. Obowiązuje całkowity zakaz leczenia się podczas walki na życzeniu. 19. Gracz nieruszający się przez 60 sekund jest traktowany jako AFK. 20. Administracja serwera nie odpowiada za jakiekolwiek kradzieże. 21. Jeśli gracz przypadkowo gdzieś utknie to ma nakaz poproszenia administratora serwera o zgładzenie (jeśli nie ma administratora, może wpisać retry w konsoli) 22. TT nie może wykorzystywać swoich umiejętności w celu uzyskania broni. 23. Zakaz używania tzw. Auto-Stref. Reguły zachowania na serwerze 1. Zakazane jest obrażanie graczy. 2. Nie prowokujemy różnych typu kłótni, sporów. 3. Zabronione jest używanie nicków które mogą kogoś w jakiś sposób urazić. 4. Zabronione jest reklamowanie innych sieci serwerów czy for o tematyce Counter Strike. 5. Jest nakaz utrzymywania kultury na serwerze 6. Zakazane jest ciągłe proszenie o kredyty. 7. Zabronione jest nadużywanie mikrofonu. 8. Wszelkie spory nie można załatwiać na serwerze, a tylko na czacie prywatnym. 9. Zabroniona jest demagogia w jakiejkolwiek formie (rasizm, faszyzm, nazizm itp.). 10. Jeśli nie mamy mutacji bądź ukończonych 15-stu lat nie używamy mikrofonu. 11. Zakaz promowania i reklamowania stron z nielegalnymi wspomagaczami. 12. Zakaz podawania się za admina i celowego wprowadzania w błąd graczy. 13. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać. 14. Zakaz puszczania muzyki oraz innych dźwięków 15. Zakaz celowego zagłuszania gry 16. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci. 17. Zakaz spamowania na czacie tekstowym. Taryfikator Celowe przedłużanie mapy - Upomnienie/Ban 30m/1h/2h/24h Celowe samobójstwo będąc w TT - Ban 30m/1h/2h Celowy brak używania Bhop’u - Slay Nie dostosowanie się do instrukcji “Free” - Upomnienie/Ban 30m/1h/2h Nie dostosowanie się do regulaminu “pestek” - Upomnienie/Kick Ucieczka z TT - Ban 1h/2h/24h Włączanie pułapek, będąc w CT - Upomnienie/Ban 30m/1h/2h Wytaczanie fałszywej instrukcji “Free”, będąc w TT - Upomnienie/ban 30m/1h/2h/24h Zdobycie broni za pomocą klasy, będąc w TT - Upomnienie/ban 30m/2h/24h Kampienie na teleport - Upomnienie/Ban 60m/4h Pisanie głupich życzeń - Upomnienie/ban30m/ban1h/ban2h Zakaz ciągłego proszenia o kredyty - Upomnienie/kick/ban30m/ban1h/ban2h Copyright by SimplyCs.pl Całkowity zakaz kopiowania całego lub części regulaminu!
  4. Regulamin serwera Discord 1. Ogólne Warunkiem korzystania z serwera głosowego [DISCORD] Simplycs.pl jest znajomość i przestrzeganie poniższego regulaminu. Nazwa użytkownika którą posiada na serwerze nie może być obraźliwa, zawierać reklam, wulgaryzmów oraz odnosić się do mniejszości religijnych, społecznych. Na serwerze zabrania się nagrywania rozmów prowadzonych z innymi rozmówcami bez ich wiedzy oraz zezwolenia. Administracja serwera zabrania używania wszelkiegorodzaju programów zmieniających głos lub go zniekształcających. Właściciele serwera nie zezwalają na reklamowanie konkurencyjnych serwerów, zarówno głosowych, jak i przeznaczonych do gry. Discord SimplyCs to nie miejsce do wrzucania treści pornograficznych, rasistowskich oraz odbiegających od ogólnie przyjętych norm społecznych, dlatego zakazuje się tego. Zakazuje się tworzenie multikonta, w celu ominięcia wszelkich blokad nałożonych przez administrację. Na komunikatorze zabrania się spamowania, maksymalnie trzy wiadomości pod rząd na chacie ogólnym, floodowania, rozsyłania linków referencyjnych. Chat ogólny nie jest miejscem do kłótni, dlatego prosimy użytkowników o wyjaśnianie sobie nieporozumień na kanałach głosowych, między sobą. Zakazuje się wstawiania treści łamiące prawa polskie oraz europejskie. Zakazane jest podszywanie się pod administrację oraz innych użytkowników, pisanie w ich imieniu oraz prób zdobycia jakichkolwiek korzyści. Brak nieznajomości regulaminu nie zwalnia nikogo z obowiązku przestrzegania go. Włodaże sieci, jak i serwera (w tym wszystkie rangi administracyjne) mają prawo nałożyć karę według własnego uznania, nawet jeżeli kara przewyższa maksymalną wartość w taryfikatorze. Kopiowanie lub rozpowszechnianie powyższego regulaminu bez zgody autora lub właściciela sieci SimplyCs jest zakazane. Regulamin może zostać zmieniony w dowolnym momencie, o jakiejkolwiek zmianie muszą zostać poinformowani użytkownicy Discorda oraz forum. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników. Taryfikator kar: Wypowiadanie, wypisywanie słów obraźliwych w kierunku drugiej osoby: Kick Mute od 10 do 120 minut Ban od 10 do 60 minut Spamowanie oraz nagminne spamowanie: Kick Ban od 10 do 30 minut Reklamowanie innych serwerów do gier oraz głosowych: Permanentny ban Rozsyłanie, udostępnianie treści niezgodnych z regulaminem (tj. pornografia, rasizm): Ban do 30 dni, jeżeli jest to nagminne może zostać nałożony ban dożywotni Zmiana głosu za pomocą programów: Mute od 10 do 240 minut Ban od 30 do 120 minut Działania mające na celu destabilizację, negatywny wpływ lub szkodę serwera lub sieci: Permanentny ban Wykorzystywanie luk regulaminu: Ban od 60 do 240 minut *W pozostałych niezgodnych z zasadami sytuacjach admin ma prawo wymierzyć kare według swojego uznania* Copyright by SimplyCs.pl Całkowity zakaz kopiowania całego lub części regulaminu!
  5. Regulamin serwera Retake Rozgrywka 1. Zabronione jest używanie wszelkich programów ułatwiających rozgrywkę. 2. Zabronione jest wykorzystywanie wszelkich błędów w rozgrywce - w razie zauważenia, niezwłocznie należy powiadomić Administratora. 3. Zakaz celowego wykorzystywania bugów serwera związanych z jego działaniem. 4. Zakaz nadużywania noblocka (!nb). 5. Gracz ma obowiązek wykonywać cele mapy. 6. Zakaz poddawania rund w celu przyśpieszenia końca mapy i celowe wypaczania rozgrywki (np. nierozbrojenie bomby po zabiciu wszystkich terrorystów i posiadaniu dostatecznej ilości czasu na rozbrojenie). 7. Zakaz celowego utrudniania rozgrywki swoim kolegom z drużyny. 8. Zakaz celowego wyrzucania bomby w miejsca niedostępne. 9. Gracz nieruszający się przez 60 sekund jest traktowany jako AFK. 10. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego pingu, umożliwiającego komfortową grę pozostałym. Limitu nie ma, lecz admin ma prawo wyrzucić gracza za niekomfortową grę. 11. Admin nie ma prawa ukarać innego admina. Jeżeli administrator łamie regulamin należy to zgłosić na forum w odpowiednim dziale ''Skargi na administracje''. Istnieją pewne wyjątki od tego punktu, ustalane w zgodzie z właścicielem. Nick 1. Zakaz reklamowania innych sieci serwerów niż SimplyCS.pl 2. Zakaz posiadania nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających czyjeś uczucia. 3. Zakaz podrabiania tagów administracyjnych. 4. Zakaz posiadania grupy reklamującej inną sieć serwerów / serwer. Komunikacja 1. Zakaz obrażania innych graczy/admina. 2. Zakaz spamowania. 3. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci. 4. Zakaz reklamowania serwerów oraz adresów IP. 5. Zakaz propagowania treści rasistowskich, mogących obrazić czyjeś uczucia. 8. Zakaz nadużywania wulgaryzmów - nie karzemy za lekkie, rzadko występujące brzydkie słowa pod warunkiem, że nie obrażają innych graczy. 9. Zakaz celowego zagłuszania gry. 10. Zakaz puszczania muzyki oraz innych dźwięków. 11. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofon tylko w celu podania "infa" bądź zgłoszenia ważnego faktu adminowi serwera czy zadania pytania. 11 a) Osoby bez mutacji nie mogą nadmiernie korzystać z mikrofonu, jakiekolwiek odwołanie od mute gdy się ma mutacje będzie ignorowane. Administratorzy serwerów są wykluczeni z tego punktu. 12. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać. 13. Zakaz wszelkiego wyszydzania czy też wyśmiewania innych osób. 14. Zakaz podawania infa na innych komunikatorach. 15. Zakaz podawania się za admina i celowego wprowadzania w błąd graczy 16. Zakaz promowania i reklamowania stron z cheatami (esfra.. itp). Taryfikator Używanie wspomagaczy - Ban permanentny Wykorzystywanie Bugów mapy - Upomnienie / ban 30 min / 24h / 7 dni Niewykonywanie celów mapy - Upomnienie / ban 30min / ban 7 dni Utrudnianie rozgrywki - Upomnienie / kick / ban do 3 dni Stanie na respie więcej niż 60s - kick / ban do 4h Niedozwolony ping - Upomnienie / kick / ban 1h Niedozwolone nicki - Upomnienie / ban do 2h Podszywanie się pod innego gracza/admina - Upomnienie / Ban permanentny Obrażanie graczy - Upomnienie / ban 30m / 24h / 7 dni / 30 dni Obrażanie admina - ban 24h / 7 dni / 30 dni / Ban permanentny Spamowanie - Upomnienie / Gag 30m / 2h / 6h. Reklamowanie innej sieci - Upomnienie / Ban permanentny Obraza sieci - Ban permanentny Brak kultury - Upomnienie / Mute or Gag do 30 dni Nadużywanie mikrofonu - Upomnienie / Mute 30m / 24h / 14 dni. Puszczanie bindów/muzyki - Upomnienie / Mute permanentny Mikrofon +16 lub po mutacji (przy braku podawania infa) - Upomnienie / Mute 30m / 2h / 24h Ghosting - Ban permanentny Reklamowanie stron z wspomagaczami - Upomnienie/ Ban pernamentny Przesiadywanie na Spect - Kick / ban 1h / 12h Ucieczka przed banem - 7 dni / Ban permanentny. Prowokacja - Upomienie/ Gag or Mute 30min/ ban 24h Utrudnianie pracy Adminowi - Ban 24h/3dni/7dni Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go. Copyright by SimplyCs.pl Całkowity zakaz kopiowania całego lub części regulaminu!
  6. Welcome to Simplycs.pl. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  7. Welcome to Simplycs.pl. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  8. Welcome to Simplycs.pl. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

    1. moon good

      moon good

      dodaj tą nute 

       

  9. Regulamin serwera Only Mirage Rozgrywka 1. Zabronione jest używanie wszelkich programów ułatwiających rozgrywkę. 2. Zabronione jest wykorzystywanie wszelkich błędów w rozgrywce - w razie zauważenia, niezwłocznie należy powiadomić Administratora. 3. Zakaz celowego wykorzystywania bugów serwera związanych z jego działaniem. 4. Zakaz nadużywania noblocka (!nb). 5. Gracz ma obowiązek wykonywać cele mapy, jeśli ma szansę na wykonanie ich. 6. Zakaz poddawania rund w celu przyśpieszenia końca mapy i celowe wypaczania rozgrywki (np. nierozbrojenie bomby po zabiciu wszystkich terrorystów i posiadaniu dostatecznej ilości czasu na rozbrojenie) 7. Zakaz celowego utrudniania rozgrywki swoim kolegom z drużyny 8. Zakaz celowego wyrzucania bomby w miejsca niedostępne 9. Gracz nieruszający się przez 60 sekund jest traktowany jako AFK. 10. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego pingu, umożliwiającego komfortową grę pozostałym. Limitu nie ma, lecz admin ma prawo wyrzucić gracza za niekomfortową grę. 11. Admin nie ma prawa ukarać innego admina. Jeżeli administrator łamie regulamin należy to zgłosić na forum w odpowiednim dziale ''Skargi na administracje''. Istnieją pewne wyjątki od tego punktu, ustalane w zgodzie z właścicielem. 12. Zabrania się przechodzenia do lepszego/wygrywającego teamu. 13. Zakazane jest utrudnianie pracy adminowi. 14. Zakazane jest nadużywanie komend radiowych. Nick 1. Zakaz reklamowania stron innych sieci serwerów niż SimplyCS.pl 2. Zakaz posiadania nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających czyjeś uczucia. 3. Zakaz podrabiania tagów administracyjnych. 4. Zakaz posiadania grupy reklamującej inną sieć serwerów / serwer. Komunikacja 1. Zakaz obrażania innych graczy/admina. 2. Zakaz spamowania. (upomnienie, blokada na czat do trzech dni). 3. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci. 4. Zakaz reklamowania stron innych sieci / serwerów oraz adresów IP. 5. Zakaz propagowania treści rasistowskich, mogących obrazić czyjeś uczucia 8. Zakaz nadużywania wulgaryzmów - nie karzemy za lekkie, rzadko występujące brzydkie słowa pod warunkiem, że nie obrażają innych graczy. 9. Zakaz celowego zagłuszania gry 10. Zakaz puszczania muzyki oraz innych dźwięków 11. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofon tylko w celu podania "infa" bądź zgłoszenia ważnego faktu adminowi serwera czy zadania pytania. 11 a) Osoby bez mutacji nie mogą nadmiernie korzystać z mikrofonu, jakiekolwiek odwołanie od mute gdy się ma mutacje będzie ignorowane. Administratorzy serwerów są wykluczeni z tego punktu. 12. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać. 13. Zakaz wszelkiego wyszydzania czy też wyśmiewania innych osób. 14. Zakaz podawania infa na innych komunikatorach. 15. Zakaz podawania się za admina i celowego wprowadzania w błąd graczy. 16. Zakaz promowania i reklamowania stron z cheatami (esfra.. itp) 18. Zakaz prowokowania (czyli zakaz pisania m.in: ez, essa, łatwo itp). Jeśli gracz sprowokuje innego gracza/admina w inny chamski sposób również może otrzymać kare. Taryfikator Używanie wspomagaczy - Ban permanentny Wykorzystywanie Bugów mapy - Upomnienie / ban 30 min / 24h / 7 dni Niewykonywanie celów mapy - Upomnienie / ban 30min / ban 7 dni Utrudnianie rozgrywki - Upomnienie / kick / ban do 3 dni Stanie na respie więcej niż 60s - kick / ban do 4h Niedozwolony ping - Upomnienie / kick / ban 1h Niedozwolone nicki - Upomnienie / ban do 2h Podszywanie się pod innego gracza/admina - Upomnienie / Ban permanentny Obrażanie graczy - Upomnienie / ban 30m / 24h / 7 dni / 30 dni Obrażanie admina - ban 24h / 7 dni / 30 dni / Ban permanentny Spamowanie - Upomnienie / Gag 30m / 2h / 6h. Reklamowanie innej sieci - Upomnienie / Ban permanentny Obraza sieci - Ban permanentny Brak kultury - Upomnienie / Mute or Gag do 30 dni Nadużywanie mikrofonu - Upomnienie / Mute 30m / 24h / 14 dni. Puszczanie bindów/muzyki - Upomnienie / Mute permanentny Mikrofon +16 lub po mutacji (przy braku podawania infa) - Upomnienie / Mute 30m / 2h / 24h Ghosting - Ban permanentny Reklamowanie stron z wspomagaczami - Upomnienie/ Ban pernamentny Przesiadywanie na Spect - Kick / ban 1h / 12h Ucieczka przed banem - 7 dni / Ban permanentny. Prowokacja - Upomienie/ Gag or Mute 30min/ ban 24h Utrudnianie pracy Adminowi - Ban 24h/3dni/7dni Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go. Copyright by SimplyCs.pl Całkowity zakaz kopiowania całego lub części regulaminu!
  10. Regulamin forum Simplycs.pl Rejestracja 1.1. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum, w przeciwnym razie wszystkie następne konta użytkownika będą zablokowane. W momencie, kiedy kilku użytkowników korzysta z jednego adresu IP możliwe są ustępstwa - sprawę trzeba niezwłocznie zgłosić do administracji. 1.2. Każdy zarejestrowany użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu panującego na forum, ponieważ rejestracja jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu. 1.3. Rejestrując się na forum jesteś zobowiązany do podania prawidłowego adresu e-mail. 1.4. Pamiętaj, że nieznajomość regulaminu, nie zwalnia Cię z przestrzegania go. 1.5. Wszelkie kwestie, które nie zostały poruszone w regulaminie zostaną rozpatrzone indywidualnie przez Administrację. Profil (Konto na forum) 2.1. Używanie nicków powszechnie uważanych za wulgarne jest stanowczo zabronione a każdy użytkownik takiego konta będzie niezwłocznie banowany. 2.2. Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi. 2.3. Zabronione jest sprzedawanie kont. 2.4. Zabronione jest używanie konta w celach komercyjnych lub reklamowych. 2.5. Login nie może przedstawiać treści pornograficznych (lub podchodzących pod pornografię), rasistowskich, wulgarnych, reklamujących, obrażających. 2.6. Każdy użytkownik ma możliwość usunięcia/zablokowania swojego profilu, lecz operacja ta jest nieodwracalna. 2.7. Zabronione jest ustawianie avatarów - rasistowskich, wulgarnych, obrażających, reklamujących, pornograficznych. 2.8. Animowane avatary/tła są dostępne wyłącznie dla Wyższej Administracji + rang PREMIUM. Każdy użytkownik łamiący ten punkt, zostanie ukarany ostrzeżeniem. 2.9. Zabronione jest ustawianie zdjęć profilowych o tematyce obrażającej, nieetycznej lub pornograficznej, to samo tyczy się zdjęć w tle oraz sygnatur profilowych. Zasady pisania 3.1. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. 3.2. Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane, a ich autor karany. Pisanie postów 2 razy pod jednym tematem lub pisanie postów pod swoim tematem również będzie karane Warnami (Nie dotyczy działów: Skargi, Zlecenia, Odwołania oraz OffTopic) (Nie dotyczy działań moderacyjnych). Aby cos dodać, należy edytować temat. 3.3. W swoich postach staraj się przekazać jak najwięcej informacji. 3.4. Kiedy cytujesz czyjąś wypowiedź, sprecyzuj tylko wybrane fragmenty. Cytowanie całej treści mija się z celem i jedynie utrudnia czytelność wiadomości. 3.5. Przed wysłaniem posta zawsze sprawdzaj jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Twój niepoprawny post może zostać źle zrozumiany. 3.6. Posty w tematach bezpośrednio łamiących regulamin są zabronione. Wszelkie posty typu : „Głupi temat, należy go zamknąć”, „zamknijcie już ten temat” będą karane. O wykroczeniach użytkowników, które zakłócają dyskusję, należy poinformować moderatorów forum, raportując dany post. 3.7. Sprawy prywatne, dyskusje i spory miedzy użytkownikami zaleca się rozwiązywać używając opcji „wiadomość prywatna” pamiętając o zasadach kultury języka. 3.8. Propagowanie oszukiwania w każdej formie będzie bezwzględnie karane banem. 3.9. Nazwa tematu powinna być zatytułowana w sposób przejrzysty i adekwatnie do jego treści. 3.10. Zanim napiszesz jakiś temat z problemem, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum. 3.11. Zakazane jest wypowiadania się w działach "Prośby o UB" oraz "Skargach na graczy" przez osoby, które nie zostaną oto poproszone. Wypowiadać mogą się tylko członkowie UbTeam lub osoba (najczęściej admin banujący/wyższa administracja), która została oto poproszona oraz autor tematu. 3.12. Skargi bez dowodów nie będą rozpatrywane, zostaną natomiast zamknięte. Dowodem w przypadku reklamy, obrazy/przekleństwa na czacie, itp. jest ScreenShot a w przypadku wspomagaczy jest demko. 3.13. Zakazne jest pisanie postów typu "Neutral". Obowiązkiem jest napisanie Tak/Nie i poparcie swojej wypowiedzi minimum 3 sensownymi argumentami. [W podaniach] 3.14. Wypowiadanie się we własnym podaniu jest zabronione. Podanie od razu zostaje wtedy odrzucone. 3.15. Zakazane jest reklamowanie innych for lub serwerów poza wyznaczonym do tego działem. 3.16. Kolor czerwony jest TYLKO i wyłącznie dla Administracji forum. 3.17. Namawianie innych osób do sprawdzenia podania, kończy się jego odrzuceniem. 3.18. Zakazane jest wrzucanie linków referencyjnych na forum. 3.19. Zakazane jest nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych postach, a także wzajemnego obdarowywania się. 3.20. Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora. 3.21. Dozwolone jest używanie słów ogólnie uznawanych za wulgarne tylko wtedy gdy wpisujemy tytuł (np: Piosenki, Filmu, Książki) lub gdy podajemy dany cytat lub tekst, lecz nie można tego nadużywać. 3.22. Zabronione jest udostępnianie rozmów prywatnych bez zgody dwóch stron, chyba że służyć one będą zgłoszeniu danego zachowania, łamiącego regulamin. 3.23. Posty w dziale ''Przywitaj się'' będą zamykane po upływie 2dni. Chatbox 4.1. ShoutBox jest wizytówką forum, dlatego obowiązują na nim wszelkie zasady kultury i pisowni podobnie jak na całym forum. 4.2. Zaśmiecanie nielogicznymi, nie wnoszącymi nic do ogólnej dyskusji wypowiedziami będzie surowo karane - tyczy się to także wysyłania emotek. 4.3. Zakaz wyzywania innych osób. 4.4. Zakaz umieszczania linków reklamujących, a także linków reklamujących jakieś podanie, prośbę o UB, skargi. 4.5. Każda prośba typu "daj mi rangę" itp. na ShoutBoxie będzie karana ostrzeżeniem. 4.6. Administracja forum (administratorzy i moderatorzy) ma prawo ukarać użytkownika ostrzeżeniem za łamanie postanowień dotyczących ShoutBox'a 4.7. Sprawy prywatne wyjaśniamy na innych komunikatorach lub PW (Prywatna Wiadomość). 4.8. Staraj się pisać w jednej wiadomości. 4.9. Utrudnianie rozmowy, przeszkadzanie w niej, a także prowokowanie do kłótni lub sama kłótnia skończy się banem. 4.10. Każdy użytkownik ma prawo sprawdzić archiwum na ShoutBox. 4.11. Nadużywanie emotek jest zakazane. 4.12. Zakaz dodawania emotek innych niż te, które są dostępne na naszym forum. 4.14. Bany nadawane przez administratorów są permanentne. 4.16. Nabijanie postów jest zakazane i grozi banem, a także usunięcie. 4.17. Na ShoutBox powinna panować luźna atmosfera, ale powinno pamiętać się, że jest to narzędzie dostępne dla każdego użytkownika, a więc zabronione jest łamanie jakichkolwiek punktu. 4.18. Zakaz pisania 4 wiadomości pod rząd, max 3 posty! (jeżeli masz do przekazania coś więcej niż bezsensowne wpisy - to śmiało możesz pisać ich więcej niż 3) Administracja forum 5.1. Właściciel, Administrator forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin. 5.2. Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji. 5.3. Właściciel forum ma prawo ostrzec lub usunąć post, nawet jeżeli nie łamie on wyżej wymienionych zasad. 5.4. W przypadku gdy dana osoba ma jakieś zastrzeżenia co do działań, które wykonuje administracja forum, ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela forum. Krytykowanie działań administracji w innych miejscach jest zakazane. 5.5. Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta jeżeli uzna je za niestosowne - tyczy się to też banowania osób, które działają na niekorzyść sieci. 5.6. Właściciel forum oraz jego administracja nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników. 5.7. UBT ma obowiązek rozpisania każdego demka jeśli ma dowody Copyright by SimplyCs.pl Całkowity zakaz kopiowania całego lub części regulaminu!
Sponsorem szablonu jest So Sad Tony
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności